تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۹۶۰۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در خوزستان: بازسازی و توسعه عتبات مقدسه از شعائر دین است  
 

 نماینده ولی فقیه در خوزستان بازسازی و توسعه عتبات مقدسه را از شعائر دین دانست و گفت: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات بستر را برای زائران حرم های مطهر ائمه اطهار(ع) از طریق زیارت فراهم می کند.

  حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد روز پنجشنبه در دیدار با مسئولان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات این مجموعه، اظهار کرد: تلاش های این مجموعه برای فراهم آوردن آسایش و آرامش زائرین در حرم های مطهر، قابل ستایش است.

وی در خصوص آمادگی برای استقبال از زائران اربعین حسینی، گفت: خدمت به زائران اربعین حسینی یکی از اقدامات ارزشمند این مجموعه بوده و در سال های گذشته به بهترین شکل در ۲ پایانه چذابه و شلمچه انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خواستار تلاش برای ارتقای خدمات رسانی در این پایانه‌ها شد و ادامه داد: اهمیت دادن به جنبه های معنوی از جمله اهمیت به نماز اول وقت و ترویج اخلاق اسلامی و اهل بیتی در بین زائران یکی از اقدامات مهم و اثرگذار است.

وی همچنین به برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: لازم است همه ما و مجموعه ستاد بازسازی عتبات در جهت حضور حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رأی تلاش کرده و در کنار آن شاخص های انتخاب نامزد اصلح را نیز بیان کنیم.

فعالیت کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران مواکب اربعین آغاز شده است

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه، گفت: در راستای جذب مشارکت خیرین برای بازسازی و توسعه عتبات مقدسه و ابلاغ ستاد مرکزی، مجمع خیرین حرم ساز با حضور جمعی از خیرین و معتمدین و از طریق برگزاری انتخابات راه اندازی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی در خصوص اقدامات این ستاد در اربعین، افزود: این مجموعه به عنوان کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین در تمام طول سال برای ارایه خدمات به زائران با استفاده از نقاط قوت و ضعف سال قبل و همچنین بهبود خدمات بخصوص به زائران اتباع خارجه همواره در تلاش است.

وی بیان کرد: اکنون فعالیت کارگاه های آموزشی ویژه مدیران مواکب به منظور توجیه و ارائه نکات آموزشی به ویژه برجسته کردن و اهمیت دادن به آموزه های دینی ۲ ماه پیش از ایام اربعین، آغاز شده است.

  نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان از مسئولان ستادهای برتر توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان با تقدیم لوح سپاس، تقدیر کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار